REKLAMACE, ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Pokud chcete odstoupit od smlouvy nebo zboží reklamovat, postupujte prosím podle pokynů níže. Významně tím zjednodušíte a urychlíte proces reklamace. Chápeme, že odstoupení nebo reklamace je pro Vás nepříjemný proces a proto se snažíme především o rychlé řešení. Naše výhoda je, že v oboru čerpadel se pohybujeme od roku 1994, sami provádíme servis našich výrobků a nemusíme tedy přeposílat do jiných servisů a čekat na zákonných 30 dnů na vyřešení reklamace. Také Vás nebudeme nijak zatěžovat hledáním dopravce a platbami za ně. Pro reklamované zboží posíláme TOP TRANS na naše náklady. Odstoupení se řídí Obchodními podmínkami.
Postup reklamace:
- V pracovní den mezi 8,00-16,00 zavolejte na tel. číslo 603 561 170, dohodneme další postup - opravu, zapůjčení náhradního zařízení, .......
- Pokud se nedovoláte ( může se přihodit, že nebude možné z různých důvodů Váš hovor okamžitě přijmout), tak pište krátkou SMS, ihned jak to půjde, zavoláme zpět. Telefony máme stále u sebe, na SMS reagujeme rychle.
- Dále můžete napsat zde ecosmart@post.cz - nelze vložit přílohy nebo zde ecosmart@post.cz - zde lze vložit přílohy a přiložte vyplněný reklamační formulář. Zareagujeme o něco později než na SMS.
Formuláře pro reklamaci nebo odstoupení od smlouvy:
Formulář Odstoupení od smlouvy
Tento formulář pro případné zjednodušení reklamačního řízení je také automaticky zasílán jako soubor v příloze potvrzení objednávky do e-mailové schránky kupujícího. Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, náležitě vyplnit, podepsat a zaslat naskenovaný na výše uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.
Důležité! Pokud budete chtít zboží reklamovat, nejdříve nás kontaktujte! Po dohodě pro zboží pošleme dopravce TOP TRANS, Vy jen zboží zabalíte do vhodného obalu.